Для успішної участі у сучасному суспільному житті особистість повинна володіти певними прийомами математичної діяльності та навичками їх застосувань до розв’язання практичних задач. Певної математичної підготовки і готовності її застосовувати вимагає і вивчення багатьох навчальних предметів загальноосвітньої школи. Значні вимоги до володіння математикою у розв’язанні практичних задач ставлять сучасний ринок праці, отримання якісної професійної освіти, продовження освіти на наступних етапах. Тому одним з головних завдань є забезпечення умов для досягнення кожним учнем практичної компетентності. 14 листопада 2017 року на базі Крутеньківської ЗОШ І-ІІ ступенів вчителі математики району працювали над темою: «Формування математичних компетентностей особистості». Вчителі району ділилися досвідом як розвивати вміння бачити та застосовувати математику в реальному житті, розуміти зміст і методи математичного моделювання, вміння будувати математичну модель, досліджувати її методами математики, інтегрувати отримані результати.
Методист методичного кабінету управління освіти Чорна Н.В., обговоривши довідку та рішення колегії управління освіти «Про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з математики в 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів району», закцентувала всіх членів об’єднання про неухильне виконання Державного стандарту освіти з метою побудови навчального процесу на основні компетентнісного підходу до навчання учнів. З досвідом своєї роботи про використання ІКТ на уроках математики поділилася вчитель Грозинецького НВК І-ІІІ ступенів Савицька Н.І.
Вчитель математики Ватаманюк Л.В. на уроці алгебри у 8 класі на тему: «Тотожні перетворення раціональних виразів» створила умови шляхом добору прийомів і методів, що стимулюють учнів до ефективної навчальної діяльності, гуманну доброзичливу атмосферу, комфортне середовище, де учень і вчитель спілкуються як особистості. Подання навчального матеріалу вчитель робить простою і зрозумілою мовою, що робить уроки доступними для кожного учня.
Вчитель математики Хотинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 Краснюк А.В., Хотинської гімназії Микитюк О.В., Клішковецької гімназії Музика Л.Д. показали методику розв’язання олімпіадних задач підвищеної складності та розв’язання задач при підготовці до ЗНО, які спрямовані на розвиток учня, підвищення ефективності та якості освіти, використовуючи компетентнісний підхід до навчання учнів, інтерактивні техніки, комп’ютерне навчання.
|