Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Листопад » 13 » Сучасний урок – співтворчість учителя та учнів
11:14
Сучасний урок – співтворчість учителя та учнів

12 листопада 2014 року на базі Хотинської загальноосвітньої школи     І-ІІІ ст. №1 відбувся районний семінар заступників директора з навчально-виховної роботи на тему «Сучасний урок як основа ефективної й якісної освіти»
Розпочинаючи семінар, Якуба Р. Є., завідувач районного методичного кабінету управління освіти, молоді та спорту Хотинської районної державної адміністрації, у своєму виступі наголосила, що основним елементом навчального процесу був і залишається урок. Адже урок – це жива клітина навчально-виховного процесу; це те місце, де відбуваються основні процеси навчання, виховання й розвитку особистості школяра.
Козак Л.М., заступник директора з навчально-виховної роботи Хотинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 презентувала творче напрацювання педагогічного колективу з проблеми «Сучасний урок – творча співпраця учителя та учня».  Під час виступу акцентувала увагу, що сучасний урок  спрямований на те, щоб кожна дитина збагнула себе як самодостатня особистість. Це урок, на якому домінує демократичний стиль спілкування, де діти вчаться здобувати знання, а не отримувати готові, коли кожен з них не боїться висловлювати свою думку й доводити її. Суттєвою ознакою сучасної освіти є толерантне ставлення до особистості дитини. На уроці учень є співавтором, а завдання вчителя полягає в тому, щоб розвивати індивідуальні здібності та нахили дітей, створювати сприятливі умови для їхнього розвитку.  Досягти цього можливо, використовуючи на уроках інноваційні технології навчання. Людмила Миколаївна вказала основні ознаки сучасного уроку та звернула особливу увагу на нестандартний урок як вимогу сучасності. Ще А. Дістервег сказав, що учитель повинен свідомо йти  в ногу із сучасністю.
У рамках семінару педагоги школи проводили відкриті уроки, на яких були використані сучасні інноваційні педагогічні технології. Одна група учасників відвідала бінарний урок, який провели вчитель української мови та літератури Андрухівська О. С. і вчитель історії Шевчук Д. О. на тему: «Юрій Яновський. Роман «Вершники». Новела «Подвійне коло». Ідея протистояння загальнолюдських вартостей класовим. Проблема розпаду родини як трагедія народу». Дуже цікаво було на уроці природознавства у 1 класі, темою якого була: «Вода. Властивості води» (класовод - Чинчик В. О.). Шестикласники удосконалювали свої знання та вміння на уроці української мови з  теми: «Словотвір та словотвірний ланцюжок» (вчитель – Рак Г. М.).      Курганецька В. І. для учнів 9 класу провела нестандартний урок з біології на тему: «Будова і функції органів дихання». Продуктивно попрацювали семикласники на уроці з алгебри на тему: «Множення одночлена на многочлен», вчитель -  Главацький А. В.
Високою науково-методичною підготовкою, проведенням уроків у досить високому темпі, яскравою, захоплюючою подачею навчального матеріалу, різноманітністю форм роботи (робота в групах та парах, самостійна робота, конференції міжпредметного характеру, рольові ігри, кола ідей тощо), раціональністю використання кожної хвилини, достатнім рівнем активізації навчальної діяльності учнів, розвитком їхніх пізнавальних здібностей характеризувалася робота вищезазначених учителів.
По закінченні уроків педагоги здійснили самоаналіз, а учасники семінару – аналіз проведених уроків.
З метою пошуку шляхів підвищення ефективності сучасного уроку, виявлення позитивних та негативних сторін використання ІКТ на сучасному уроці Козак Л.М., заступником директора з навчально-виховної роботи Хотинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 був проведений методичний тренінг на тему: «Шляхи підвищення ефективності сучасного уроку».
Поділилася досвідом роботи з проблеми: «Сучасні підходи до аналізу уроку»  Боднар Н.С., заступник директора з навчально-виховної роботи Клішковецької гімназії. Познякова З.С., заступник директора з навчально-виховної роботи Хотинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 виступила на тему «Міжпредметна інтеграція як засіб збагачення змісту сучасного уроку».
Ефективним та якісним виявився психологічний практикум «Психологічний імунітет як показник стресостійкості в емоційно-напружених ситуаціях», який провела Пислар О.В. (методист-психолог методичного кабінету управління освіти, молоді та спорту Хотинської районної державної адміністрації).
Змінилося суспільне замовлення школі. Нині Україні потрібні люди, здатні на нестандартні рішення, орієнтуватися у проблемах сьогодення. Сьогодні урок – це не просто передавання знань, а й філософія «навчання жити»  – це спільна творча праця вчителя й учня.

Загородня Л. Л., 
заступник директора з виховної роботи 
Хотинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

  

  

  

  

   

  

Переглядів: 755 | Додав: hot_mk | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук

Календар
«  Листопад 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Посилання


Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz