Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2015 » Березень » 21 » Районне методичне об’єднання вчителів світової літератури
14:22
Районне методичне об’єднання вчителів світової літератури

      20  березня 2015  року на базі  Бочковецького навчально - виховного комплексу  відбулося районне методичне об’єднання  вчителів світової літератури з проблеми «Комунікативно - діяльнісний підхід у викладанні світової літератури», робота  якого розпочалася візиткою школи.

     Відкрила засідання  заступник  начальника управління – начальник  відділу освіти  управління освіти, молоді та спорту Хотинської райдержадміністрації  Кирнац Н.Д., керівник районного методичного об’єднання  вчителів світової літератури    С.О. Баланюк    ознайомила  учасників з планом роботи.    

      При опрацюванні теоретичного модуля переглянуто презентацію    «З досвіду роботи Н.О.Грижак»  та  заслухано доповідь «Світова література  в епоху змін: ключові тенденції методики викладання», підготовлену вчителем світової літератури  Пашковецького  НВК І-ІІ ст. Г.М. Соколик.

      Наступним етапом роботи членів МО було відвідування уроку  світової літератури  у сьомому класі  «О.Генрі «Останній листок». Взаєморозуміння та прагнення зробити добро іншому як засіб подолання життєвих негараздів»,  проведений  вчителем  вищої категорії  Грижак  Ніною Олексіївною.  Надзвичайно вразила гостей літературна композиція      «Душа моя не знає років, і зморшок ще на ній нема…» за творчістю Зінаїди Антонюк, учителя початкових класів, підготовлена педагогічним та учнівським колективами школи.

      На «Методичних посиденьках» відбулося обговорення комунікативно - діяльнісного підходу у викладанні світової літератури,  використаного  на відкритому уроці  та  переглянуто  запропоновані для конкурсного відбору зразки нових підручників (7 клас) для викладання світової літератури  у  2015-2016 навчальному році. По завершенні  виступів, прийнято рекомендації:      

    1. Поряд з традиційними підходами у навчанні використовувати комунікативно - діяльнісну методику як таку, що передбачає максимальне врахування індивідуально – психологічних, вікових особливостей особистості.

   2.   Під час уроків-діалогів намагатися виокремлювати такі його етапи:

-передрозуміння;

-аналіз тексту;

-інтерпретація.

   3.  Накреслити траєкторію різних видів навчальної діяльності, методів, прийомів за комунікативно - діяльнісним підходом:

  • метод творчого читання;
  • метод з’ясування «точок передрозуміння»;
  • метод традиційного і творчого відтворення( акцентний переказ);
  • дослідницький ( аналітичний) метод;
  • інтерпретація отриманих результатів;
  • рольові ігри;
  • дискусійні ігри;
  • проблемні ситуації ;
  • метод «рефлексивного екрана» тощо.

  4. Будувати комунікативно доцільну взаємодію з оточенням у процесі мовного спілкування, спільного виконання завдань під час уроків.

  5.  Формувати здатність до самовиховання на основі гуманних ідеалів. Підведено підсумки семінару. 

  

    

Переглядів: 510 | Додав: hot_mk | Рейтинг: 2.0/1
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук

Календар
«  Березень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Посилання


Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz