Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Травень » 6 » Методичний тиждень ініціативи та творчості молодих учителів
14:31
Методичний тиждень ініціативи та творчості молодих учителів

Методичний тиждень ініціативи та творчості молодих учителів
«Перша сходинка до педагогічного олімпу» в Хотинській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1  

На виконання методичних рекомендацій Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області «Основні напрямки управлінської діяльності керівників закладів на сучасному етапі на 2013/2014 навчальний рік», річного плану роботи Хотинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 на 2013/2014 навчальний рік, наказів по Хотинській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 від 17.09.2013 р. № 197 «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами у 2013/2014 навчальному році», від 09.09.2013 р. № 191 «Про наставництво молодих вчителів школи», від 24.02.2014 р. № 30 «Про проведення методичного тижня ініціативи та творчості молодих учителів «Перша сходинка до педагогічного олімпу» та з метою розвитку творчої активності молодих учителів, демонстрації їхніх надбань, методичних знахідок та сприяння професійного становлення вчителів-початківців з 17 по 21.03.2014 р. в школі проходив методичний тиждень ініціативи та творчості молодих учителів «Перша сходинка до педагогічного олімпу».
Заступником директора з навчально-виховної роботи Козак Л. М. було проведено інструктивно-методичну нараду з членами клубу молодого вчителя «Діалог».
На базі шкільного методичного кабінету 17.03.2014 р. відбулося практичне заняття «Захист конспектів уроків».
Молоді педагоги - вчитель початкових класів Сафронюк Т. В., вчитель географії, природознавства Гуцол В. В. - творчо підійшли до захисту конспектів уроків. У конспектах були використані різноманітні методи, прийоми та засоби навчання, які забезпечують активізацію розумової праці учнів, розвиток їхніх пізнавальних можливостей. Педагоги правильно визначили мету уроків, спостерігалася продумана система опитування, повторення вивченого матеріалу з дотриманням принципу послідовності в роботі. З метою розвитку креативного мислення учнів Тетяна Василівна, Віта Вікторівна використовували інтерактивні завдання, репродуктивні, конструктивні і творчі вправи, завдання асоціативного характеру. Згідно з типами уроків дотримано відповідні структури уроків. Основною метою методичного тижня була демонстрація професійних досягнень педагогів через основні види освітньої діяльності. Педагогами-початківцями були проведені відкриті уроки та заходи. Практично в усіх учасників методичного тижня уроки пройшли на достатньому рівні, у кожного з них можна виділити найбільш цінне на уроках: правильний вибір форм, методів і прийомів навчання, використання новітніх інформаційних технологій в поєднанні з традиційними, які стимулювали активність та пізнавальний інтерес учнів до навчання. Методично правильно були проведені уроки, а саме:
-  урок узагальнення і систематизації знань у 5 класі з теми: «Земля як планета», вчитель природознавства Гуцол В. В.;
- урок засвоєння нових знань у 1 класі на тему: «Випадки додавання і віднімання чисел, пов’язані з нумерацією. Елементи трикутника», вчитель початкових класів Сафронюк Т. В.;
-  комбінований урок у 5 класі на тему: «Ілюстрація казок засобами графіки», вчитель образотворчого мистецтва Шалаєва І. Ю..
Вищезазначені педагоги згідно методичних вимог зробили самоаналіз уроку, а педагоги-наставники та адміністрація школи прокоментували відповідні уроки.
Демонстраційний комбінований урок з фізики у 8 класі на тему: «Енергія. Потенціальна і кінетична енергія» (вчитель Непейвода В. О.) характеризувався цілеспрямованою роботою з виокремлення з виучуваного матеріалу основного, його багаторазового повторення безпосередньо на уроці, що сприяло прогнозуванню навчальної діяльності учнів на кінцевий результат, оптимально реалізовано навчальні, виховні та розвивальні завдання уроку.
Навчальне заняття з фізичної культури у 7 класі проводилося на базі спортивного залу на тему: «Баскетбол» (вчитель Саварін В. М.). Дохідливо та логічно вчитель подавав навчальний матеріал, концентрував увагу школярів на основних поняттях, забезпечував диференційований підхід до семикласників з урахуванням стану їхнього здоров’я, рівня фізичного розвитку, рухової підготовленості. Вдало використано методи заохочення, що сприяли підвищенню результативності школярів.
Заслуговує на увагу проведена відкрита година психолога в 10-11 класах на профорієнтаційну тематику «Крок до успіху», яку провела практичний психолог Заплітна О. М. Година психолога була побудована на засадах творчого співробітництва, урахування думок старшокласників, що значно підвищило їхню пізнавальну активність, на занятті були використані методи, що презентувалися на активній роботі всіх учнів: обговорення, мозковий штурм, розробка концептуальних карт, дискусії, розгляд і аналіз окремого випадку. Основну увагу було акцентовано на розвитку життєвих навичок учнів (уміння прийняти рішення, творчо та критично мислити).
Заступником директора з виховної роботи Загородньою Л. Л. було проведено ділову гру з педагогічними працівниками «Організація роботи з батьками». Любомира Леонідівна згідно теми підібрала творчі завдання, демонстраційний матеріал. Учасники були активними.
На достатньому рівні було проведено спільний семінар з елементами тренінгу «Формування особистості вчителя – основа розвитку освіти» соціальним педагогом Заплітною О. М. та заступником директора з виховної роботи Загородньою Л. Л.
20.03.2014 р. молоді педагоги були учасниками виставки методичних розробок: уроків, виховних заходів, ілюстративного та дидактичного матеріалу «Галерея творчих доробок». Виставка організовувалась з метою активізації творчої професійної діяльності. Адміністрація школи відзначила кращі методичні розробки, беручи до уваги їхню новизну, актуальність тематики, практичну значущість, перспективність використання. 
Цікаво та продуктивно було проведено відкриті уроки педагогів-наставників, а вчителі-початківці робили педагогічний аналіз.
Однією з умов успішного професійного зростання молодих спеціалістів є також систематична робота зі самоосвіти. Саме виступ молодих учителів та вчителів-наставників «Творчість – категорія вічна» продемонстрували знання методологічних основ педагогічної теорії та практики, усвідомлення актуальних освітніх питань, що сприяють вирішенню проблем навчання та виховання. Матеріал ілюструвався за допомогою аудіовізуальних засобів.
Шкільний бібліотекар Чинчик В. О. оформила виставку літератури з проблеми: «Передовий педагогічний досвід – запорука становлення успішного педагога».
Підводячи підсумки методичного тижня, директор школи Сіногач Н. Л. відмітила, що молоді педагоги продемонстрували хороший рівень професійної майстерності, відповідальність, творчість.

Сіногач Н. Л.,
директор Хотинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1

    

   

Переглядів: 979 | Додав: hot_mk | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук

Календар
«  Травень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Посилання


Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz