Актуальне питання відповідь яке передбачає готовність педагогів мистецької освітньої галузі гнучко і швидко перебудувати свою роботу, за умови наявності якісного Інтернет-доступу та вміння ним користуватися. Оскільки дистанційне навчання мистецтву – це не написати у Viber "прочитати в підручнику параграфи, відповісти на запитання після них і виконати практичні завдання". Педагог легко організує дистанційне навчанням мистецтву, якщо вже раніше працював/ла через онлайн-платформи, використовув/ла методики перевернутого класу чи іншого типу змішаного навчання.
Для дистанційного навчання організувати роботу – це надати покрокові інструкції учням, як навчатися вдома:
- робота за принципом перевернутий клас або змішаного навчання – це коли, наприклад, теоретичний матеріал дається на самостійне опрацювання школярам, а практичні завдання перевірятиме дистанційно (приклади завдань для уроків мистецтва у 8-му класі див. Додаток 1);
- можна надати учням матеріали до певних уроків для самостійного опрацювання, які міститимуть не просто “прочитай параграф підручника, дай відповідь на запитання”, а теоретичний матеріал, ілюстративне чи графічне зображення, лінк на відео для перегляду, check-list для закріплення знань і творче завдання (можливо, таке, яке можна виконати з друзями дистанційно);
- уроки через Skype. Дня них необхідний premium пакет Skype, він дозволяє підключати до 30 осіб і мати зв’язок хорошої якості. Це непоганий перехідний етап для вчителів, які звикли до фронтальної роботи.
- якщо вчитель уже мав досвід роботи з платформами Kahoot, Quzizz, IDroo, Miro чи подібними – то він зможе швидко підібрати (чи розробити власні) завдання для своїх класів на самостійне опрацювання.
Додаток 1.
1. Доповніть речення. Я вважаю, що після розквіту епохи Відродження, класицизм прагнув створити суспільство, яке живе за законами…
2. Порівняйте художні стилі:
|
класицизм
|
романтизм
|
реалізм
|
імпресіонізм
|
Походження
(країна, час, історія)
|
|
|
|
|
Ознаки та своєрідність стилю
|
|
|
|
|
Жанри
|
|
|
|
|
Особливості художнього образу у творах
|
|
|
|
|
Твори-символи стилю
|
|
|
|
|
3. Складіть список (каталог) кращих, на ваш погляд, зразків для віртуального музею мистецтва людства.
4. Я вважаю, романтики звернулися до …, тому що…
5. Ви - романтик. Заповніть сторінку щоденника, де зафіксуйте свої почуття, прагнення, цінності та ставлення щодо світу.
6. Ви – герой творів стилю класицим. Захначте особливості класичного героя.
7. Ви – реаліст. Проаналізуйте ситуацію, що склалася у світі відносно людських цінностей. Знайдіть позитивні та негативні аспекти. Запишіть свої міркування
8. Ви - імпресіоніст. Висловіть миттєве враження від весняного довкіля.
Додаток 2.
Стиль класицизм
Вправа «Перший мільйон» https://learningapps.org/watch?v=pbxddowwc18
Вправа «Відповідності сітки» https://learningapps.org/watch?v=purqbr4on18
Стиль романтизм
Вправа «Вікторина https://learningapps.org/watch?v=pw1carx6t18
Вправа «Поділ на групи» https://learningapps.org/watch?v=par91w5y318
Стиль реалізм
Вправа «Відповідності сітки» https://learningapps.org/watch?v=pfs82b3ja18
Вправа «Заповни пропуски» https://learningapps.org/watch?v=pv1zxcdat18
Інтернет-ресурси, які в умовах карантину пропонуємо викорисовувати для організації освітнього процесу з предметів Мистецької освітньої галузі:
http://www.oko.kiev.ua – архітектура і краєзнавство України;
http://www.spadshina.com.ua – українська спадщина;
http://prostir.museum/ – музейний простір України;
http://namu.kiev.ua/ – Національний художній музей України;
http://honchar.org.ua/pro-muzey/ – Український центр народної культури “Музей Івана Гончара”;
http://www.mundm.kiev.ua/ – Національний музей українського народного декоративного мистецтва;
http://www.derev.org.ua/index.html – дерев'яні храми України;
http://hutsul.museum/ – Національний центр народного мистецтва Гуцульщини і Покуття;
http://www.artofukraine.com – сучасне мистецтво українських художників;
http://www.louvre.fr/llv/commun/home_flash.jsp – Лувр (Париж, Франція);
http://www.metmuseum.org – Метрополітен (Нью-Йорк, США);
http://www.khm.at/ – Музей історії мистецтва (Відень);
http://staratel.com/ – напрямки живопису;
http://www.abc-people.com/typework/paint/index.htm – мистецтво живопису, художники
http://artclassic.edu.ru/catalog.asp – колекція “Світова художня культура”;
http://www.artclass.lviv.ua – журнал “Артклас”, статті про мистецтво
|