Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Лютий » 14 » Засідання методичного об’єднання вчителів світової літератури та російської мови
11:30
Засідання методичного об’єднання вчителів світової літератури та російської мови
Краще вчити, краще виховувати – ось потреба часу

14.02.2014 р. на базі Клішковецької гімназії відбулося засідання методичного об’єднання вчителів світової літератури  та російської мови  з проблеми  «Формування якостей сучасного творчого читача засобами медіа-освіти   в умовах профілізації» 
Баланюк С.О., керівник методичного об’єднання, ознайомила  присутніх з планом проведення засідання та представила запрошених: Смолій Л.В.,-Заслуженого вчителя України, Камінну  Л.І.-колишнього вчителя зарубіжної літератури гімназії.
Гановський П.Й., директор гімназії, ознайомив гостей  з історією навчального закладу, 90-річчя якого відзначали у вересні 2013 року,  його  науково - методичним та матеріально – технічним забезпеченням. 
Бобик Г.В., заступник  директора з виховної роботи,  представила концертну візитку, підготовлену учнями  5-11 класів.  
Боднар Н.С., Відмінник освіти України, вчитель-методист, провела  урок світової літератури в 10 класі на тему: «Шарль Бодлер. Естетичні погляди через призму модернізму в поезіях збірки «Квіти зла». 
Учасники засідання переглянули презентацію досвіду «Модульно-розвивальна система оцінювання», схваленого Вченою радою ІППО Чернівецької області  та  декади світової літератури. 
Руснак Т.В.,  практичний психолог гімназії,  провела ділову гру «Я і літературний персонаж». Гості побували на позакласному заході «Подорож у країну Літературію».
Членами  методичного об’єднання  зроблено ґрунтовний аналіз уроку, який був проведений за модульно-розвивальною системою навчання та рейтинговим оцінюванням. Баланюк С.О. підвела підсумок роботи. 
Виходячи з вище зазначеного, методичне об’єднання вчителів світової літератури та російської мови  рекомендує: 
1. Опрацювати теоретико – методичні засади вивчення світової літератури у профільній школі,  враховуючи державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, керуватись ними в роботі.
2. Продовжувати здійснювати інноваційний підхід до навчання,  добираючи відповідні  форми, методи  та прийоми  вивчення світової літератури.  
 3. Активізуючи пізнавальну активність учнів, підвищуючи ефективне сприйняття ними творів художньої літератури, застосовувати різні інноваційні технології: модульно-розвивальні, інтерактивні, проектні.
4.Для технічного забезпечення уроку застосовувати ІКТ, вчити учнів створювати презентації, тематичні слайди та працювати з ними.
5. З метою підвищення інтересу   до навчання,  формування ключових компетентностейучнів,  підвищення об’єктивності оцінювання та градації значущості балів за виконання різних видів роботи, застосовувати рейтингову систему оцінювання.
6. Розвивати  дослідницьку діяльність, навчаючи учнів працювати з додатковими  джерелами, вміти порівнювати, співставляти, виокремлювати основне, що сприятиме формуванню в них потреби для їх саморозвитку та самоосвіти.
7. Покращити роботу з обдарованими учнями, здійснюючи індивідуальний та диференційований підхід  засобами світової літератури та залучаючи  їх до роботи в МАН та участі в різних  конкурсах.
8. Для розвитку творчих здібностей учнів, ефективності позакласної роботи з предмета та з метою популяризації його в навчальному закладі проводити декади світової літератури з урахуванням вікових категорій учнів, залучаючи до проведення заходів органи учнівського самоврядування, членів педколективу, громадськості.
9. Створити алгоритм управління процесом формування якостей сучасного творчого читача  на уроках світової літератури та в позаурочний час.

  
  

Переглядів: 372 | Додав: hot_mk | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук

Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728

Посилання


Copyright MyCorp © 2020
Конструктор сайтів - uCoz