Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2015 » Березень » 20 » Засідання методичного об’єднання вчителів історії
12:52
Засідання методичного об’єднання вчителів історії

Розвиток критичного мислення учнів та інноваційно-творчий пошук учителя

19 березня 2015 року в Хотинській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 1 відбувся районний семінар учителів історії та суспільствознавства загальноосвітніх навчальних закладів Хотинського району з проблеми: «Розвиток критичного мислення учнів та інноваційно-творчий пошук учителя».
Учні школи презентували візитку школи «Рідна школа – це затишок милий». Відкриваючи семінар, Василенко Г. М.,  методист РМК, зазначила, що в умовах модернізації суспільства  процес навчання націлений на створення умов для самовизначення й самореалізації особистості, на досягнення конкретних результатів у вигляді сформованих умінь і навичок, узагальнених способів діяльності, соціально-значущих компетенцій, у тому числі й  уміння критично мислити. Ще Конфуцій говорив: „ Навчання без міркування – марна праця”.  Важливо, щоб  учні  не  просто  запам’ятовували   навчальний  матеріал,  а запитували,  досліджували,  творили,  інтерпретували  за  його  змістом. 
Наступним етапом семінару стала екскурсія у шкільний музей імені Б. С. Курлікова. Екскурсоводи, учениці 9 класу Рибак О., Дудка А., Гарбуз В., розповіли гостям про життєвий та творчий шлях митця. Ознайомили з експозицією музею, яка складається з 4 розділів: «Дитячі роки», «В'язень ГУЛАГу», «У сімейному колі», «Нагороди». Учасники семінару мали змогу переглянути виставку картин, які чітко вирізняються тематичною довершеністю і розмаїттям барв. Екскурсоводи зазначили, що унікальними експонатами музею є особисті речі художника.
Після цього учасники семінару відвідали відкриті уроки: урок правознавства в 9 класі на тему: «Адміністративне правопорушення» (вчитель історії та правознавства Хоменко Н. В.); урок історії Стародавнього світу в 6 класі на тему: «Пунічні війни» (учитель історії Шевчук Д. О.). 
Відкриваючи учнівську конференцію на тему: «Розвиток критичного мислення при підготовці конкурсів-захистів учнівських науково-пошукових робіт», учитель історії Шевчук Д. О. зазначив, що педагог має орієнтуватися на використання таких педагогічних технологій із допомогою яких не просто поповнювалися б знання й уміння з історії та правознавства, а й розвивалися такі якості школярів: пізнавальна  активність, самостійність, уміння творчо виконувати завдання. Застосування дослідницького підходу в навчанні спрямовано на становлення в школярів досвіду самостійного пошуку нових знань і використання їх в умовах творчості, а дослідницька практика школярів  розширює  зміст їхньої освіти й удосконалює підготовку до майбутньої  діяльності.  Учні, які презентували творчі роботи (Солодкий М. – учень 11 класу, Вольський О. – учень 10 класу, Рибак О., Гуменюк Я., Галицька Х., Гарбуз В., Лисиця С., Дудка А., Сметаніна А. – учні 9 класу, Антонов А. та Чабан А. – учні 8 класу, Попова К. та Горбова К. – учні 7 класу) відмітили, що науково-дослідницька та пошукова діяльність розвиває самоосвітню компетенцію, яка виховує внутрішню дисципліну, відсутність страху перед аудиторією, вміння самоорганізуватися, планувати свою діяльність, обирати власні способи вирішення проблеми й давати об’єктивну оцінку своїм здобуткам.
Підсумком семінару стала творча дискусія: «Практичні аспекти застосування методів критичного мислення на уроках історії»
.

Загородня Л. Л.,
заступник директора з виховної роботи          
Хотинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Переглядів: 595 | Додав: hot_mk | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук

Календар
«  Березень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Посилання


Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz