9 грудня на базі Колінковецького ЗНЗ І-ІІІ ст. відбувся семінар для керівників методичних об’єднань та слухачів авторської педагогічної майстерні вчителів початкових класів на тему: «Співпраця школи та батьківської громадськості щодо формування соціальної компетентності молодшого школяра».
На зустрічі обговорювались питання впровадження нового курсу «Культура добросусідства», порушувалися проблеми адаптації першокласників та співпраці батьків, вчителів у навчально-виховному процесі закладу.
Змістовною і актуальною була практична частина, де освітяни майстерно продемонстрували свій високий професійний потенціал.
Першокласники разом з класоводом Бейлишиною В.В. повідали гостям про свята, що святкуються в їхніх родинах. Урок з навчального курсу «Культура добросусідства» був цікавим, змістовним та насиченим сучасними активними та інтерактивними методами та формами роботи на уроці. Діти вміло вчилися висловлювати думки, розповідали про традиції своїх сімей і дійшли висновку, що сімейні свята роблять родину міцною, дружною, об’єднують її. А вчителю, вдалося організувати плідну роботу та добитися гарного кінцевого результату.
Педагогічні технології були представлені майстер-класами по роботі з батьками та вчителями. Бейлишина В.В. провела ділову гру з батьками першокласників про адаптацію шестиліток до школи, та її роль для соціалізації школяра в цілому. Батькам була запропонована низка вправ та завдань, які дали зрозуміти, що вчителі та батьки, однаковою мірою, впливають на успішне входження дитини в життя школи. На діловій грі працювали логопед та психолог закладу. Присутні гості, були вражені, на скільки тісною та цікавою може бути співпраця з батьківським колективом .
У рамках семінару, також, проводилось тренінгове заняття з учителями у на тему: «Трикутник партнерства: діти, батьки, вчителі». Макаренко А.В. показала всі можливі види співпраці у рамках взаємодії школи та сім’ї. Адже від правильно побудованого трикутника співпраці залежить і успіх учнів, і зацікавленість батьків процесом навчання, і як результат - самоствердження та результативність вчителя.
Семінар пройшов на одному диханні. Учасники семінару були вражені оформленням навчального закладу в цілому, ігровою кімнатою для першокласників, кабінетами початкового навчання. А все це і є результатом спільної роботи батьків, вчителів та адміністрації закладу.
$
|