Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Листопад » 21 » Методичне засідання вчителів світової літератури
17:00
Методичне засідання вчителів світової літератури

       21 листопада 2014 року на базі Рукшинської ЗОШ І-ІІІ ст.. відбулося  відкрите методичне засідання  вчителів світової літератури з проблеми «Урок літератури в контексті інноваційного  розвитку сучасної школи. «Обличчя» і «душа» сучасного уроку світової літератури».      
     У роботі засідання брали участь Іванова Л.І.,  методист ІППОЧО, Кирнац Н.Д., заступник начальника управління – начальник відділу освіти управління  освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, Баланюк С.О., керівник методичного об’єднання та вчителі світової літератури району. 
      Учасників семінару  гостинно зустріла адміністрація навчального закладу на чолі з директором школи – С.І.Шишковським, який у ході екскурсії, яка стала продовженням учнівської візитки «Рукшинська ЗОШ І-ІІІ ст.- школа розвитку особистості»,  познайомив присутніх з  умовами навчання та виховання  школярів,  напрацюваннями та досягненнями   учнівського та педагогічного колективів.  
       Роботу  засідання  було розпочато з лінійки, присвяченої  Дню Гідності та Свободи. 
      Згідно плану роботи відвідано  урок світової літератури у 6 класі на тему: «Романтика подорожей  і пригод  у романі Р.Л.Стівенсона «Острів  скарбів»,  який провела спеціаліст   І категорії  Боднарюк А.М..  Пристендовий  урок  у 10 класі на тему: «Ч.Діккенс – майстер іронії і сарказму в романі  «Пригоди Олівера Твіста»  презентувала спеціаліст   І категорії  Голодняк Г.В.. Усний журнал  «Образ жінки  у світовій  поезії»  перегорнув  сторінки  величі жінки усіх часів і народів: від античності до сьогодення.  
    Цікавим  та змістовним  було засідання круглого столу, під час якого  творча група  вчителів району ділилася  своїм досвідом  використання інноваційних форм роботи «Мій рецепт успіху». Досвідом  роботи поділилися педагоги району, які зазначали, що  сучасний урок літератури вимагає від учителя використання нових технологій навчання, нових методів та форм роботи, які мають характеризуватися гуманністю, ефективністю, наукоємністю, універсальністю, інтегрованістю, креативністю. Стратегія його виходить далеко за межі простого передавання знань, бо формулою сучасного уроку літератури є творчість учителя + творчість учня + творчість письменника = урок як новий твір мистецтва.
      Іванова Л.І. окреслила основні завдання вчителя на сучасному уроці та  наголосила  на ефективності  нестандартних  форм проведення мультимедійних уроків: урок-захист проектів, урок - web-квест, урок створення інтерактивного плаката або колажу, урок – створення Wiki-газети.
      Кирнац Н.Д. підкреслила, що завданням сучасної школи є неохідність   вироблення  нових  підходів до навчально-виховного процесу, які базуватимуться на сучасних концепціях, освітніх технологіях, перспективному педагогічному досвіді, адже сучасний урок покликаний не лише навчати, розвивати творчі здібності, а й підготувати  учня  як відкриту комунікативну особистість, яка здатна вирішити проблеми моральності і духовності суспільства. Гуманізація навчання і виховання – ключовий елемент нового педагогічного мислення, що вимагає зміни відносин у системі «вчитель - учень».
     Баланюк С.О. винесла на обговорення методичні рекомендації  семінару, зазначивши основні принципи сучасного уроку:
-      Принцип особистісно орієнтованого навчання: свобода вибору форм, напрямів, засобів освіти, ненав’язливість виконання навчальних вправ.
-    Принцип інструментальності: знання і вміння можуть бути застосовані у всіх сферах життя людини ( особистій, міжособистісній, творчій, соціальній, універсальній).
-    Принцип випереджального розвитку: найновіші відомості з науки, культури, цивілізації; використання фрагментів з майбутніх тем.
-    Принцип неманіпулятивності: учитель нічого не нав’язує, не дає аксіом, готових рішень; дає можливість учням зробити самостійний висновок, самостійне маленьке відкриття.
-    Принцип креативності: творчі завдання, які стимулюють пошукову активність, створюють умови для творчого розкриття особистості учня.
-    Принцип інноваційності: найновіші досягнення науки і культури, нові методики і технології, що використовуються при вивченні навчального матеріалу.
-    Принцип економічності освіти: зменшення енерговитрат на здобуття нових знань.
-    Принцип потенційної інтелектуальної безпеки: інформація найнеобхідніша, природовідповідна, не перевантажує мозок, програмує на творення, чистоту і красу. 
-    Принцип системності: взаємопов’язаність всіх навчальних компонентів, системне застосування нових підходів до навчання і виховання при поясненні матеріалу.  
          Підсумком роботи РМО стало ухвалення рекомендацій.

  

  

  

  

Переглядів: 633 | Додав: hot_mk | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук

Календар
«  Листопад 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Посилання


Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz