Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Листопад » 28 » Майстер-клас з природознавства для вчителів початкових класів
13:54
Майстер-клас з природознавства для вчителів початкових класів

Проблема ціннісних орієнтацій учнів у ставленні до природи була і залишається актуальною в усі часи. Віднайдення ефективного способу формування у школярів компетентнісного ставлення до навколишнього світу – завдання, яке наразі стоїть перед педагогами початкових класів.
27 листопада 2014 року на базі Хотинського НВК «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня» відбувся майстер-клас з природознавства  для вчителів початкових класів з проблеми  «Формування природознавчої компетентності учнів початкових класів через систему інтегрованих знань про природу і людину». Тема чергового засідання «Індивідуальний підхід до формування навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках природознавства». У роботі майстер –класу взяли участь : Савчук Р. В., методист управляння освіти, координатор творчої групи, Бойко Г.С., заступник директора з навчально-виховної роботи Хотинського НВК, вчителі початкових класів району та вчителі Хотинського НВК. 
Савчук Р.В. звернулася до слухачів майстер-класу  і окреслила коло найважливіших питань, розгляд яких допоможе   формувати і удосконалювати  ключові компетентності школярів з природознавства.
У своєму виступі, керівник засідання Ференс-Гайсенюк І.А. , наголосила про необхідність диференціації навчання на уроках природознавства. Вона зазначила,що індивідуальне навчання природознавству – це відповідна організація навчальної діяльності молодших школярів, що відбувається з урахуванням індивідуальних особливостей дітей через доцільні способи навчально-виховним процесом. Також підкреслила, що завдання вчителя полягає в умінні підійти   до кожного учня , побачити його труднощі і кожному  дати тільки для нього призначене завдання.
      Досвідом роботи щодо формування природознавчої компетентності поділилася вчитель   Гутнік Р.А. Вона провела  пристендовий урок природознавства у 2 класі на тему «Вернісаж зимових пригод. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу  «Природа взимку»»,  який дав можливість поповнити педагогічну скарбничку слухачам майстер –класу цікавими ідеями, прийомами, знаннями з методики викладання.
Потім всі учасники майстер-класу, під  керівництвом  Койцан В. М. , мали змогу стати безпосередніми учасниками практикуму  з проблеми «Індивідуальні домашні завдання з природознавства як ефективна умова подолання прогалин у знаннях школярів та розширення і поглиблення знань і умінь дітей, які виявляють пізнавальний інтерес до вивчення природознавства».
Також учасники майстер-класу отримали домашнє завдання: опрацювати наукову та методичну літературу з питання застосування методів проблемного навчання в процесі навчання природознавства.

 

  

  

  

 

Переглядів: 1400 | Додав: hot_mk | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук

Календар
«  Листопад 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Посилання


Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz